  • Data: 2006-06-02 08:02:55
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> wrote in message
    news:e5mr93$9dm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli pies rzuca się na parkan w kierunku przechodnia, hałaśliwie go
    > oszczekując, i wręcz - jak wynika z postu inicjatora wątku - wręcz usiłuje
    > pzeskoczyć ogrodzenie - to co, to według Ciebie NIE JEST zachowanie
    > agresywne? "Serio pytam".

    Pies szczeka bo broni terytorium, taka jest jego natura czy Ci sie to podoba
    czy nie.
    To ze pies szczeka kiedy ktos wchodzi na jego terytorium nie oznacza ze jest
    to pies agresywny.
    Ten sam pies na obcym terenie moze byc potulny jak baranek.
    Nie wiem jaki jest pies opisywany przez tworce watku, wiem natomiast ze
    ocenianie go jako agresywnego
    na podstawie tego ze szczeka jest bledne. Wiem tez ze chec otrucia go za to
    ze szczeka to zwykle
    skurwysynstwo takie samo jak strzelanie do dzieci z okna bo sie glosno bawia
    na podworku (bylo juz kilku takich snajperow
    z wiatrowkami). Fakt ze Ty sie pod tym skurwysynstwem podpisujesz swiadczy
    tylko o Tobie...

    > Nie "bo mu szczeka". Przeczytaj post zapoczątkowujący wątek (a i ten,
    > który
    > winien go zakończyć) - i nie pisz bzdur.
    Przestan klamac, przeczytalem dokladnie jego post. Jemu przeszkadza
    szczekanie psa bo jest taki strachliwy.
    To jest jego problem. Mojej sasiadce przeszkadza woda plynaca w rurach ale
    to nie powod abym przestal sie myc.
    Mam tylko nadzieje ze zaden czlowiek Twojego pokroju nie doradzi mojej
    sasiadce aby mnie otrula, rozwiazujac problem
    plynacej w rurach wody.

    > A to trzeba dużo dzieci wychować, żeby wiedzieć tak oczywiste rzeczy?
    > "Serio
    > pytam".
    Dzieci wrzeszcza, piszcza i ogolnie glosno sie zachowuja. Nie ma to nic
    wspolnego z ich wychowaniem, tak sie zachowuja
    w grupie rowiesnikow podczas zabawy, bo to jest zachowanie normalnych
    dzieci. Oczywiscie nie potrzeba miec dzieci aby o tym
    wiedziec, ale posiadanie dzieci pomaga.

    Daniel