  • Data: 2006-06-02 17:34:13
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl> napisał/a:

    > Zabiłbyś członka rodziny? Ja bym nigdy czegoś takiego nie zrobił. No, ale ja
    > jestem nienowoczesny.

    alez ty jestes 'okrojony z wyobrazni.
    Wyobraz sobie (o ile dasz rade) sytuacje w ktorej most ktorym
    przechodzisz z pieskiem i dzieckiem wali sie, chwytasz obu ale jestes w
    stanie tylko jednegio uratowac lub zadnego bo warunki fizyczne na to nie
    zezwalaja.
    Dokonujesz wyboru, dziecko lub psiak.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".