  • Data: 2006-05-31 11:31:02
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl> napisał/a:

    > Nie ma OFICJALNEJ informacji. Nie rozumiesz?

    o nieoficjalnej tez nie bylo mowy a takie teksty
    sugerujace rzekome ataki sa dolaczane do postow czsto w celu
    podkoloryzowania tresci.

    > A co to ma do rzeczy? Co mnie obchodzi pies wielkości owczarka kaukaskiego?
    >
    > Ja nie muszę za wiele wiedzieć o psach - wystarczy mi wiedza o ludziach,
    > którzy nie chcą mieć zbyt dużo do czynienia z dużymi, obcymi i agresywnymi
    > psami.

    no wiec juz mi odpowiedziales: nie nie mialem i gowno wiem na ten temat.
    Tak wiec eot jezlei chodzi o ciebie.
    Zdobadz choc elemnatrna wiedze na tematy na ktore sie wypowiadasz tym
    bardziej jezlei komus innemu sygerujesz to samo.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".