  • 11. Data: 2008-09-14 14:44:00
    Temat: Re: Uslugodawca internetu nie dotrzymuje umowy
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Komputer mam sprawny, modem kablowy mam dostarczony przez ta firme i ona
    > nawet instalowala sterowniki, ale wtedy nie spojrzalem jaka jest
    > rzeczywiscie predkosc. Zadnych programow nie mam uruchomionych tylko
    > Kasperskiego, ale jak go wylacze to jest to samo.

    no wiec daj wiare na slowo, ze jak jestes tej klasy specjalista co mierzy
    szybkosc lacza przez WWW to masz duza szanse na pomylke. Zmierz jaka masz
    predkosc naprawde a nie jak pokazuje na jakiejs tam stronie

    Icek

  • 12. Data: 2008-09-14 14:55:35
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    mylke. Zmierz jaka masz
    > predkosc naprawde a nie jak pokazuje na jakiejs tam stronie

    To jak mam to zmierzyc?? Sciagalem z roznych serverow pliki i max mi idzie
    do 30-40 kb/s

  • 13. Data: 2008-09-14 16:14:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    NOFX pisze:

> [...]
    > Kasperskiego, ale jak go wylacze to jest to samo.
    > Mam nadzieje ze to tylko jakas awaria weekendowa.

    uspokój się i speedtesta traktuj z rezerwą. Mi pokazuje 2500 kbps a
    rzeczywiste ściąganie i transfer to 4000kbps.

    Zainstaluj jakiegoś dobrego klienta ściągania (np. darmowego free
    download manager) wejdź na jakąś dobrą stronkę i zacznij stamtąd ściągać
    (ja używam osobiście truecombat.pl i ich downloadu).

    Powinno dać Ci bardziej wiaygodne wyniki transferu (jak mówiłem u mnie
    speedtest wskazuje 2,5Mbit a pliczki z tej strony lecą 450KB/s, łącze
    mam natomiast 4MBit [czyli i tak gdzieś mi pół Mbita ginie :P])

    Druga sprawa to taka że IPS zwykle w umowie ma wpisane "prędkość DO
    1Mbit" i tak się kryją jak masz mniejszą.

  • 14. Data: 2008-09-14 16:45:15
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Sep 2008 12:54:16 +0200,
    NOFX <n...@p...onet.pl> screamed:

    Ile zapłaciłeś za CIR?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 18:43:41 user up 11830 days, 6:38, 1 user, load average: 0.90, 0.50, 0.54 ]

    She is SO young her vibrator is Fisher Price.

  • 15. Data: 2008-09-14 17:04:11
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    > Ile zapłaciłeś za CIR?

    A co to jest CIR ?:)

  • 16. Data: 2008-09-14 17:05:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Druga sprawa to taka że IPS zwykle w umowie ma wpisane "prędkość DO
    > 1Mbit" i tak się kryją jak masz mniejszą.

    do tego zainstaluj jakis miernik czyli np. dumeter. Wtedy zobaczysz ile masz
    naprawde ruchu. Wez pod uwage, ze jak bedziesz mial upload na poziomie
    wiecej niz 75% obiecanej wartosci to download moze nie rosnac tak jak bys
    tego oczekiwal.

    Icek

  • 17. Data: 2008-09-14 17:06:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A co to jest CIR ?:)

    to poczytaj to najpierw zanim zlozysz reklamacje u dostawcy uslugi bo takie
    przypadki jak Ty to tylko dym robia i jest problem.

    Napisz jeszcze, ze prodicer jest do dupy bo nie daje tyle ile ma dawac jak
    sam nie wiesz ile masz miec i jak to zbadac

    Icek

  • 18. Data: 2008-09-14 18:32:15
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jeśli DUMETER to ten soft liczący prędkość to jest bezużyteczny u mnie,
    > pokazywał by transfery po LANie (duży ruch wewnętrzny)

    wez pod uwage, ze jak masz duzy ruch polanie to ten do internetu tez moze
    byc mniejszy. Ew na czas badania wylacz lanowe aplikacje

    Icek

  • 19. Data: 2008-09-14 18:34:11
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

  • 20. Data: 2008-09-14 21:08:52
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > To jak mam to zmierzyc?? Sciagalem z roznych serverow pliki i max mi idzie
    > do 30-40 kb/s

    najprościej menadżerem zadań pod XP (wszystko widzisz na wykresie:O)