  • Data: 2005-05-07 15:56:15
    Temat: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> popełnił 07 maj 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:uqz5rb3g4w05.1fpzb2tdabbuf.dlg@40tude.net:

    > z przydrożnej sprzedaży runa leśnego
    > - zwolnionej z podatku jak wiadomo.

    Masz na myśli sprzedaż?
    Przyznaję, nie wiedziałem że handel runem leśnym jest zwolniony od podatku.
    Znam firmę, która nie wiedzieć czemu, i VAt od tego płaci.

    Jeżeli natomiast chodzi Ci o ZBIÓR i sprzedaż do punktów skupu,
    to takie oświadczenia (na kwotę AFAIR 70 tys?) nie tylko
    nie zamyka dalszego postępowania, a może otworzyć kilka dalszych
    (hint: zbiór przemysłowy, środowisko, rozmiarze, niszczenie, w znaczym)

    A co do szmacenia - kto to powiedział:
    Jeżeli nagle, znaczna grupa rozsądnych i poważnych ludzi
    zaczyna postępować w sposób głupi i irracjonaly
    to z pewnością stoją za tym przepisy fiskalne?

    --
    pozdro
    poreba