  • Data: 2005-05-07 21:24:37
    Temat: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 May 2005 15:56:15 +0000 (UTC), poreba naskrobał(a):

    > Masz na myśli sprzedaż?
    > Przyznaję, nie wiedziałem że handel runem leśnym jest zwolniony od podatku.
    > Znam firmę, która nie wiedzieć czemu, i VAt od tego płaci.

    podatku dochodowego od os. fizycznych nie trzeba.

    > Jeżeli natomiast chodzi Ci o ZBIÓR i sprzedaż do punktów skupu,
    > to takie oświadczenia (na kwotę AFAIR 70 tys?) nie tylko
    > nie zamyka dalszego postępowania, a może otworzyć kilka dalszych
    > (hint: zbiór przemysłowy, środowisko, rozmiarze, niszczenie, w znaczym)

    bez obaw - (10 litrów jagód dziennie przez 3 miechy x 12zł po sezonie =
    10800 zł bez żadnych zbiórów przemysłowych, a do tego parę innego zielska
    przez 3 latka masz jak znalazł).

    > A co do szmacenia - kto to powiedział:
    > Jeżeli nagle, znaczna grupa rozsądnych i poważnych ludzi
    > zaczyna postępować w sposób głupi i irracjonaly
    > to z pewnością stoją za tym przepisy fiskalne?

    oświadczenia typu 'kurwienie się' trochę mnie słabą szczególnie jeżeli US
    będzie wredny i zrobi pełne postępowanie sprawdzające z wzywaniem dzieci i
    sąsiadów włącznie - co i tak nie wpłynie na sam wynik postępowania ale bez
    wątpienia cholernie utrudni życie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org