  • Data: 2004-08-26 13:04:37
    Temat: Re: Urlopy - jak to jest z nimi?
    Od: "L." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cgkju9$ng0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zostałem zatrudniony w marcu 2003 roku.
    > Jestem po studiach i jest to moja pierwsza umowa o pracę.
    > Ile dokładnie przysługuje mi dni urlopu na dzień dzisiejszy?
    > Bo przez mianę ustawy o urlopach porobiło się coś dziwnego chyba.... nie
    > bardzo rozumiem jak to teraz działa?

    przysługuje ci :

    20 dni jesli pracownik jest zatrudniony krócej niz 10lat

    26 dni jesli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10lat

    do tego okresu wlicza sie nauke w szkole.

    studia wyzsze = 8 lat

    okresy nauli nie podlegają sumowaniu.

    jesli praca i studia przebiegają w tym samym okresie wybiera się 1 z nich,
    które jest korzystniejsze dla pracownika.

    a wiec u ciebie 8lat studia + 1 rok pracy z paroma miesiącami....

    podst.prawna:
    Dz. U z 2003r nr 213 poz 2081

    L.