  • Data: 2004-08-26 14:23:21
    Temat: Re: Urlopy - jak to jest z nimi?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zostałem zatrudniony w marcu 2003 roku.
    > Jestem po studiach i jest to moja pierwsza umowa o pracę.
    > Ile dokładnie przysługuje mi dni urlopu na dzień dzisiejszy?
    > Bo przez mianę ustawy o urlopach porobiło się coś dziwnego chyba.... nie
    > bardzo rozumiem jak to teraz działa?

    bidulku.. nalezysz do grupu wybitnie okrzywdzonych przez system (jak moja
    dziewczyna).. masz 9 dni za pierwsze pol roku i 11 po drugim pol roku..
    potem nic (ciagle nic na teraz - razem 20).. od stycznia masz 20dni i od
    dnia pracy (beda juz 2 lata + 8 za studia) .. dostajesz dodatkoe 6dni..
    dobrze mowie ??