  • Data: 2004-08-26 22:50:44
    Temat: Re: Urlopy - jak to jest z nimi?
    Od: Elżbieta Tekieli <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cglas6$ae1$1@inews.gazeta.pl...
    Marcin napisał(a):

    > Zostałem zatrudniony w marcu 2003 roku.
    > Jestem po studiach i jest to moja pierwsza umowa o pracę.
    > Ile dokładnie przysługuje mi dni urlopu na dzień dzisiejszy?
    > Bo przez mianę ustawy o urlopach porobiło się coś dziwnego chyba.... nie
    > bardzo rozumiem jak to teraz działa?

    A jak to jest w takim przypadku:
    Zeminiłem w lipcu pracę (w sumie na umowie o pracę jestem od lutego,
    dalej studiuję dziennie). W grudniu będę miał do wykorzystania 10 dni
    urlopu? Ale czy ten urlop mogę wykorzystać odpiero w grudniu? Na razie
    mam jeszcze umowe na czas określony ale na początku listopada
    prawdopodobnie podpiszę umowę na czas nieokreślony. Czy wtedy będę mógł
    wykorzystać moje 10 dni?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

    Właściwie to prawo do urlopu uzyskujesz juz po miesiącu pracy w wymiarze
    1/12 całości.
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica