  • 1. Data: 2006-12-20 13:36:06
    Temat: Urlop na zadanie
    Od: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>

    Pracodawca zaplanowal mi prace na 9:00 1.1.2007 choc w obydwa swieta w tym
    roku pracowalem i pracuje (taki jest uklad niepisany w pracy ze albo
    pracujesz w swieta albo w sylwka). Jest to poprostu swinstwo z jego strony
    ale to nie jest tematem tego watku. Juz powiedzialem pracodawcy, ze wezme
    tego dnia urlop na zadanie wiec lepiej niech sobie juz szuka kogos na moje
    miejsce ( w sumie postapilem fair bo moglem to zrobic 1.1.2007 rano i niech
    sie martwi) Pracodawca jednak zarzeka sie ze od 1.1.2007 nie bedzie juz
    urlopow na zadanie bo zostaja zniesione lub zostana zniesione. Przekopalem
    internet i nigdzie niewidze o tym slowa wiec tu do Was pytanko czy probuje
    mnie on nastraszyc bezpodstawnie czy wie cos wiecej niz ja?

    Pozdrawiam swiatecznie
    Jaro

  • 2. Data: 2006-12-20 15:09:33
    Temat: Re: Urlop na zadanie
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział Jaro na tej grupie:

> [...]
    > internet i nigdzie niewidze o tym slowa wiec tu do Was pytanko czy probuje
    > mnie on nastraszyc bezpodstawnie czy wie cos wiecej niz ja?

    Bzdura.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2006-12-20 22:36:56
    Od: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>

    [Ciach]
> [...]
    > internet i nigdzie niewidze o tym slowa wiec tu do Was pytanko czy probuje
    > mnie on nastraszyc bezpodstawnie czy wie cos wiecej niz ja?

    I ma racje. Wg moich danych bo ostatnio cos tam w pracy byla gadka to urlop
    na zadanie jest w roku kalendarzowym do ktorego sie stosuje. NOWY ROK juz
    jest odmiena sprawa. Obowiazuje stan urlopowy z nowego roku a nie z
    poprzedniego. Urlop niewykorzystany w poprzednim roku nalezy wykorzystac w
    przeciagu 3 miechow jesli dobrze wiem ale nie ma on statusu na zadanie. Dni
    nie wykorzystane staja sie dniami "normalnego " urlopu...
    ... ale moge sie mylic. bo nie jestem pracodawca :/
    Pozdr.
    Agrest

  • 4. Data: 2006-12-21 04:48:54
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 20 Dec 2006 23:36:56 +0100, Agrescik napisał(a):

    > I ma racje.

    W którym miejscu?

> [...]
    > na zadanie jest w roku kalendarzowym do ktorego sie stosuje. NOWY ROK juz
    > jest odmiena sprawa. Obowiazuje stan urlopowy z nowego roku a nie z

    Więc od dn. 01-01-2007 ma "znowu 4 dni" tego urlopu.

> [...]
    > nie wykorzystane staja sie dniami "normalnego " urlopu...
    > ... ale moge sie mylic. bo nie jestem pracodawca :/

    Urlop wypoczynkowy, bez znaczenia czy w roku, czy w następnym, udziela
    pracodawca, na pisemny wniosek pracownika. To *On* (pracodawca* decyduje
    czy udzieli urlopu wypoczynkowego czy ie udzieli. w Opisywanej sytuacji
    jego stanowisko jest jednoznaczne.

  • 5. Data: 2006-12-21 07:31:39
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Olgierd [Wed, 20 Dec 2006 16:09:33 +0100]:

    > Bzdura.

    No nie wiem, w projekcie KP made by Kaczyński taki pomysł się
    jednak pojawia. Ale fakt, że od 1 stycznia 2007 to to w życie
    nie wchodzi jednak.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *