  • 1. Data: 2006-12-20 08:50:10
    Temat: Urlop macierzyński
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    Witam mam takie pytanie a mianowicie żona jest zatrudniona na okres próbny 3
    miesięczny w sklepie, po 3 miesiącach ma podpisać umowę właściwą. Jak
    wygląda płacenie przez pracodawce pieniędzy po urodzeniu dziecka ? czy
    trzeba przepracować jakiś konkretny okres czy poprostu wystarczy
    przepracowanie okresu próbnego i podpisanie umowy na stałe?

    --
    Adi

  • 2. Data: 2006-12-23 00:41:25
    Temat: Re: Urlop macierzyński
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Adi napisał(a):
> [...]
    > trzeba przepracować jakiś konkretny okres czy poprostu wystarczy
    > przepracowanie okresu próbnego i podpisanie umowy na stałe?

    Placi pracodawca (lub zus lub mops) tak dlugo jak umowa trwa.