  • 1. Data: 2006-12-20 00:08:42
    Temat: Zakaz udostepniania os. trzecim
    Od: "JC" <x...@g...pl>

    Witam,
    matka kolegi chce udostępnić nam za darmo część lokalu,w którym ma swoją
    firmę, pod naszą działalność gospodarczą.
    Wyczaiłem jednak, że w jej umowie dzierżawy od spółdzielni jest zapis o
    "zakazie udostępniania lokalu osobom trzecim". Jak mniemam-w związku z tym
    nie możemy tam prowadzić działalności. Kobieta ta jednak upiera się, że
    jeśli nasza firma zatrudniałaby jej syna, to wtedy nie bylibyśmy osobami
    trzecimi i już moglibyśmy. Mówiła też, że ew. ona sobie rozszerzy pole
    działania swojej firmy o naszą działalność i właśnie tak to
    zorganizować,żebysmy my firme założyli na inny lokal,niby za nią prowadzili
    jej działalność jako wynajęta firma, itd.-ale mi się wydaje, że to dalej
    byłby nielegal i musielibysmy swoją księgowość prowadzić przez jej firmę,
    więc chyba jest to słaba opcja. Jak sądzicie ?
    pzdr
    JC

  • 2. Data: 2006-12-20 07:57:40
    Temat: Re: Zakaz udostepniania os. trzecim
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Osoby trzecie czyli inne niz ta pani i spoldzielnia i nie ma znaczenie
    ze wasza firma by zatrudniala cala reszte rodziny i tak to bedzie osoba
    trzecia, acha osoba znaczy i fizyczna i prawna

    --
    Pozdro
    Harry