    From: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop na zadanie
    Date: Wed, 20 Dec 2006 14:36:06 +0100

    Pracodawca zaplanowal mi prace na 9:00 1.1.2007 choc w obydwa swieta w tym
    roku pracowalem i pracuje (taki jest uklad niepisany w pracy ze albo
    pracujesz w swieta albo w sylwka). Jest to poprostu swinstwo z jego strony
    ale to nie jest tematem tego watku. Juz powiedzialem pracodawcy, ze wezme
    tego dnia urlop na zadanie wiec lepiej niech sobie juz szuka kogos na moje
    miejsce ( w sumie postapilem fair bo moglem to zrobic 1.1.2007 rano i niech
    sie martwi) Pracodawca jednak zarzeka sie ze od 1.1.2007 nie bedzie juz
    urlopow na zadanie bo zostaja zniesione lub zostana zniesione. Przekopalem
    internet i nigdzie niewidze o tym slowa wiec tu do Was pytanko czy probuje
    mnie on nastraszyc bezpodstawnie czy wie cos wiecej niz ja?

    Pozdrawiam swiatecznie
    Jaro