  • 1. Data: 2008-01-12 22:06:07
    Temat: Urlop na szpital
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    Witam,

    Czy z prawnego punktu widzenia można wziąć urlop płatny na pobyt w szpitalu
    ? Chyba dobiłem do 180 dni i nie wiem czy będę mógł brać od lekarza jeszcze
    zwolnienia ... pewnie muszę załatwić świadczenie rehabilitacyjne. Tylko, że
    przed kolejnym pobytem w szpitalu załatwić go nie zdążę. A urlopu mam
    jeszcze sporo.

    pozdro

  • 2. Data: 2008-01-12 22:29:11
    Temat: Re: Urlop na szpital
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Czy z prawnego punktu widzenia można wzi?ć urlop płatny na pobyt w szpitalu
    > ? Chyba dobiłem do 180 dni i nie wiem czy będę mógł brać od lekarza jeszcze

    Nikogo nie obchodzi na co wezmiesz płatny urlop. Tyle ze pracodawca musi
    sie na niego zgodzic - oprocz 4 dni "na żądanie".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-01-13 02:56:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dżejm wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy z prawnego punktu widzenia można wziąć urlop płatny na pobyt w szpitalu.

    Hmm, nie widzę powodów dlaczego nie.

  • 4. Data: 2008-01-13 10:04:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > Hmm, nie widzę powodów dlaczego nie.

    bo inne jest przeznaczenie urlopu wypoczynkowego, nie można go udzielić
    niezdolnemu do pracy

    KG

  • 5. Data: 2008-01-13 10:10:27
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    kam napisał(a):

    > bo inne jest przeznaczenie urlopu wypoczynkowego, nie można go udzielić
    > niezdolnemu do pracy

    A jeśli niezdolny przestanie być niezdolny, czyli nie zostanie mu
    wydane zwolnienie ZUS-ZLA, albo wydane zwolnienie pracownik nie pokaże
    pracodawcy?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2008-01-13 10:12:37
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Liwiusz pisze:
    > A jeśli niezdolny przestanie być niezdolny, czyli nie zostanie mu
    > wydane zwolnienie ZUS-ZLA, albo wydane zwolnienie pracownik nie pokaże
    > pracodawcy?

    oddzielmy może to o czym będzie wiedział pracodawca od tego jak powinno
    być zgodnie z prawem :)
    niezdolność do pracy to stan obiektywny, niezależny od wydania czy
    pokazania dokumentu
    a zresztą, czy po takim okresie niezdolności pracownik nie powinien
    zostać skierowany na badania lekarskie?

    KG

  • 7. Data: 2008-01-13 10:16:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > a zresztą, czy po takim okresie niezdolności pracownik nie powinien
    > zostać skierowany na badania lekarskie?

    Autorowi to raczej chodzi o obejście art. 53 kp

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 8. Data: 2008-01-13 11:12:46
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    > A jeśli niezdolny przestanie być niezdolny, czyli nie zostanie mu
    > wydane zwolnienie ZUS-ZLA, albo wydane zwolnienie pracownik nie pokaże
    > pracodawcy?

    Oczywiście biorę pod uwagę pierwszy przypadek, nie chcę nic ukrywać. Lekarz
    zwsze się pyta czy potrzebuję zwolnienie, to tym razem bym powiedział, że
    nie. Chyba ZUS się nie przyczepi, co ?
    A pracodawca będzie tylko zadowolony bo wybiorę trochę zaległego urlopu :).

    pozdro

  • 9. Data: 2008-01-13 11:14:04
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    > oddzielmy może to o czym będzie wiedział pracodawca od tego jak powinno
    > być zgodnie z prawem :)
    > niezdolność do pracy to stan obiektywny, niezależny od wydania czy
    > pokazania dokumentu
    [...]

    Ja jestem zdolny do pracy :). Tylko muszę się leczyć, żeby nadal być zdolnym
    bo inaczej to się może zmienić :).

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-01-13 11:25:38
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam>

    > Autorowi to raczej chodzi o obejście art. 53 kp

    Hmm, ale to jest coś o rozwiązywaniu umowy ? Nie, nie o takie rzeczy chodzi
    :).

    pozdro