    From: Anna Hajduk <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop-kiedy i jak?
    Date: Mon, 05 May 2003 15:45:51 +0200

    urlop jest przyznawany w systemie rocznym kalendarzowym ... to jak sie oblicza to
    ile pracowalas w danej firmie w stosunku do danego roku to taka czesc urlopu ci
    przysluguje. Prawo do urlopu nabywasz po 6 miesiacach pracy (nie ma znaczenia w
    ilu firmach zdobywalas ten staz). Musisz sobie obliczyz w zaleznosci ile dni
    urlopowych ci przysluguje ustawowo (zalezy od wyksztaslcenia i stazu pracy)

    pozdr,
    Ania Hajduk

    s...@p...onet.pl napisa?(a):

    --
    Most Wanted! Doradztwo Personalne
    www.mostwanted.pl

    NAJBLIZSZE SZKOLENIA:

    * Wynagrodzenia i Urlopy pracownicze
    * Czas pracy kierowcow
    * Rozliczanie kosztow podrozy
    * Nawiazywanie i rozwiazywanie umow o prace
    * Amortyzacja bilansowa i podatkowa
    * ABC PRAWA PRACY, Ustka