    From: "Sebastian 'Sebecco' Grabowski" <m...@j...w.sigu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop - jak liczyć....
    Date: Tue, 24 May 2005 20:36:12 +0000 (UTC)

    flower chciał powiedzieć JA, JA, JA TO POWIEDZIAŁEM/AM... jednak
    zaprezentował/a taki potok słów:

    > A kiedy były te studia ukończone, przed tym poprzednim zatrudnieniem,
    > czy w trakcie?

    poprzednie zatrudnienie bylo rozlozone w bardzo dlugim czasie od 1996
    do 2002.02.01
    studia 5 letnie ukonczylem w 2001 roku (rok przed terminem planowanym)
    i potem poszedlem na podyplomowe, ktore ukonczylem w 2002.11.22 a teraz
    w 2005.02.18 - 2005.04.22 dokonczylem jeden semestr studiow
    podyplomowych
    --
    ,.--. [Sebastian Grabowski " Sebecco" GG:5064727]
    /o`,- ). -------- http://printing.w.interia.pl --------