  • Data: 2005-05-25 07:21:32
    Temat: Re: Urlop - jak liczyć....
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d7186p$l0q$1@inews.gazeta.pl...

    > O, Ty tez tutaj? :)

    Chciałem się zorientować jak to jest z tymi nowymi prawami jazdy (bo
    strasznie nie lubię takiego kurewstwa, że wymyślają coś, a człowiek musi za
    tym ganiać i płacić), bo niby wymieniłem, ale po terminie, i jeździłem do
    tego tygodnia bez nowego PJ, i ciekaw byłem jak to jest, że moje PJ jest
    nieważne, mimo że jest napisane "bezterminowo", i ponadto jak to jest, że w
    Polsce jest nieważne, a za granicą bym spokojnie jeździł. Dużo się nie
    dowiedziałem, ale zobaczyłem że zdarzają się ciekawe wątki, więc będę
    zaglądał.
    Miło Cię widzieć :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"