  • Data: 2005-05-24 11:51:43
    Temat: Re: Urlop - czy już 26 dni?
    Od: Acid <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek napisał(a):

    > celem ustawy jest zaliczenie studiow do stazu pracy, ale tylko tyle ile sie
    > studiowalo
    > bo w innej sytuacji najkorzystniejsza sytuacje mialby X, a skonczyl TYLKO
    > licencjat (bez obrazy dla osob po licencjacie)

    Logicznie rzecz biorąc masz rację, ale przyznam, że nie spotkałem się
    jeszcze z tym, żeby ktoś to wyliczał w ten sposób. Wydaje mi się, że
    jest to spowodowane formą zapisu tego punktu w KP. Jest tam napisane
    wprost - 8 lat i kadry przy naliczaniu urlopów nie wnikają w wykładnię,
    to nie sąd ;)
    A jak to wygląda od strony prawnej? Co jeżeli ktoś odebrał w ciągu
    jednego roku 26 dni urlopu, chociaż biorąc pod uwagę sposób wyliczania,
    który przedstawiłeś powyżej, tyle urlopu mu nie przysługiwało?

    --
    Pozdr.
    Acid