  • 1. Data: 2005-05-22 18:00:51
    Temat: Urlop
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Pracowałam do konca 2004 r. Po ustaniu stosunku pracy, wypłacono mi
    ekwiwalent za zaległy urlop.
    (rocznie przysługuje mi 26 dniu urlopu.)
    I teraz tak: Od stycznia pozostaje bez pracy. Natomiast kolejną, podejmuję
    od 1 czerwca br.
    Jak powinien być liczony mój urlop na pozostałe 7 miesięcy 2005 r?

  • 2. Data: 2005-05-22 18:08:37
    Temat: Re: Urlop
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Shady napisał(a):
> [...]
    > od 1 czerwca br.
    > Jak powinien być liczony mój urlop na pozostałe 7 miesięcy 2005 r?

    7/12 * 26 dni. zaokrąglić w górę

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-22 18:34:39
    Od: "Marek" <m...@h...pl>

    > 7/12 * 26 dni. zaokrąglić w górę
    prawidolowa odpowiedz

    za kazdy miesiac przysluguje 1/12 urlopu
    wie jak CI wyjdzie 15,16
    to masz 16 dni urlopu

  • 4. Data: 2005-05-22 18:42:56
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> naskrobał/a w

    > Jak powinien być liczony mój urlop na pozostałe 7 miesięcy 2005 r?

    26 dni

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jeszcze raz pozdrawiam, co mi zalerzyna.

  • 5. Data: 2005-05-22 18:55:24
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > "Shady" <s...@p...nospam.fm> naskrobał/a w

    > 26 dni

    A niby skąd i czemu??
    TO znaczy, że jak pracę znajdę 5 grudnia, to od razu idę na 26 dni urlopu, żeby
    go wykorzystać?;))) Hehe...:))
    Nie ma tak pięknie - jak wcześniej zauważono: każdy miesiąc to 1/12 części
    należnego urlopu zaokrąglone do góry:)

  • 6. Data: 2005-05-29 17:31:30
    Od: Paweł <p...@i...net.pl>

    Za każdy miesiąc przepracowany w nowej firmie otrzymasz 2,17 dnia wolnego.
    Tak mi sie wydaje:)