    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uporczywe hałasowanie
    Date: Sat, 16 Aug 2003 10:05:00 +0200

    Kłaniam się, dnia sob 16. sierpnia 2003 09:50 ktoś podpisujący się jako Adam
    Kozlowski napisał(a):

    Z rozpędu wysłałeś to też na prywatny adres. :-(

    > CUT.....
    > niestety nic sie nie da zrobic przynajmniej koledze sie nie udalo
    > Fakt ze w niedziele nie mozna to powinno Cie ucieszyc, ale w sobote moze
    > walic od 6 rano.

    I przez cały dzień młotem? Przecież to się praktycznie żyć nie da, a chyba
    jednak jakieś normy nieprzeszkadzania innym obowiązują?

    > Kolega tak 6 dni w tygodniu u roznych sasiadow :( Mozna
    > tylko miec nadzieje ze kiedys skoncza :) Zreszta za jakis czas tez mozesz
    > chciec cos zrobic i wtedy ktos moze byc tak samo nie zadowolony jak Ty
    > teraz
    > :)

    Owszem, ale różnica jest taka, że ja bym zawiadomił sąsiadów wcześniej.
    Rozumiem, że gość chce mieć odlotowe drzwi, ale główne moje pretensje są do
    tego, że:

    ,,Czy taki sąsiad nie powinien zawiadomić wcześniej, że przez całą sobotę
    będzie przesrane i to od 8 rano? Pracowałem do 4 rano wczoraj, a jak bym
    wiedział, to bym sobie to odpuścił, a na dzisiaj zaplanował jakiś wyjazd. A
    tak nieprzytomny jestem bez snu, nigdzie nie pojadę, a wytrzymać się nie
    da....''

    Co innego, jak kilka dni wcześniej powie, że przez cały dzień będzie
    jednostajny łomot młota pneumatycznego w gazobeton, a co innego jak z
    zaskoczenia wali mi o 8 rano po 4 godzinach snu i przepracowanej nocy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.