  • 21. Data: 2008-04-02 07:29:05
    Temat: Re: Upierdliwa sąsiadka co zrobić ??
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Kwi, 07:52, c...@c...com wrote:

    > Kamery zaraz będą chodziły sztuk dwie :)
    > Co chcę osiągnąć ?? jakoweś zadośćuczynienie za poniesione szkody
    > moralne chociażby :)
    >
    > Pozdrawiam !!

    Wezwij policje do niej ze ci zakloca mir domowy. I mozna cos
    podszepnac komendantowi ze marnuje benzyne na dojazdy do ciebie a za
    bezzasadne wezwania mozna powiedizec sasiadce ze nastepny taki telefon
    i policja wystawi jej rachunek.

  • 22. Data: 2008-04-02 09:26:28
    Od: c...@c...com

    On 2 Kwi, 09:29, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > podszepnac komendantowi ze marnuje benzyne na dojazdy do ciebie a za
    > bezzasadne wezwania mozna powiedizec sasiadce ze nastepny taki telefon

    Wiesz z moich informacji wynika że płaciła już 2 razy taki rachunek, a
    i tak nie zmieniło to nic ;) Dalej dzwoni.
    Trzeba by pogadać z Policjantami żeby za każde nieuzasadnione wezwanie
    dostawała solidny mandat :) może po miesiącu jak zobaczy że ma parę
    groszy do zapłacenia to jej przejdzie :)

    Pozdro !!

  • 23. Data: 2008-04-02 09:39:45
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik c...@c...com napisał:

    > Urząd Skarbowy może mi "naskoczyć" co miesiąc idzie automatycznie
    > przelew do US.
    > Umowę wynajmu mam podpisaną właściwie i na całą kwotę jaką biorę :)

    Przypuszczam, że Robertowi chodziło o to, że naprawiasz 30 samochodów
    miesięcznie, a rachunki wystawiasz na 15 i dzięki temu odprowadzasz
    podatek na niższą kwotę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 24. Data: 2008-04-02 09:44:36
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Tapatik pisze:

    > Przypuszczam, że Robertowi chodziło o to, że naprawiasz 30 samochodów
    > miesięcznie, a rachunki wystawiasz na 15 i dzięki temu odprowadzasz
    > podatek na niższą kwotę.

    A Czarkowi o to, że on nie naprawia. On wynajmuje.
    :-]

    D.

  • 25. Data: 2008-04-02 11:01:48
    Od: c...@c...com

    On 2 Kwi, 11:44, Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>
    wrote:

    > A Czarkowi o to, że on nie naprawia. On wynajmuje.
    > :-]
    >
    > D.

    Ano dokładnie :)

    Pozdro !!

  • 26. Data: 2008-04-02 11:02:29
    Od: anonimous16 <p...@g...com>

    witam.
    Przerabiałem ten temat z jedną "sąsiadką".
    Odnośnie policji : Jeśli bezpodstawnych wezwań było więcej niż cztery
    proponuje nie czekać
    tylko zgłosić sprawa o stręczycielstwo z powództwa cywilnego do sądu
    grodzkiego.
    W naszym kraju tak to jest ,że łatwiej kogoś oskarżyć niż się bronić.
    Nie jestem tylko pewien z którego to paragrafu...
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 27. Data: 2008-04-02 11:49:26
    Od: c...@c...com

    On 2 Kwi, 13:02, anonimous16 <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > W naszym kraju tak to jest ,że łatwiej kogoś oskarżyć niż się bronić.
    > Nie jestem tylko pewien z którego to paragrafu...

    O jejku przez 4 lata to pewnie i ze 100 razy byli, trafiały się
    tygodnie że po parę razy bywali ;)

    Pozdro !!

  • 28. Data: 2008-04-02 11:50:54
    Od: c...@c...com

> [...]
    > W naszym kraju tak to jest ,że łatwiej kogoś oskarżyć niż się bronić.
    > Nie jestem tylko pewien z którego to paragrafu...

    A może to zastosować ?? : Kto w celu dokuczenia innej osobie złosliwie
    wprowadza ją w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi podlega karze
    ograniczenia wolności, grzywny do 1500 zl albo karze nagany - art 107
    kodeksu wykroczen

    ??

  • 29. Data: 2008-04-02 11:52:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2008, SzalonyKapelusznik wrote:

> [...]

    Nie no, z tym marudzeniem że Ci posesję fotografują bez zgody to
    przesadziłeś ;)

    [...]
> [...]
    > podszepnac komendantowi ze marnuje benzyne na dojazdy do ciebie a za
    > bezzasadne wezwania mozna powiedizec sasiadce ze nastepny taki telefon

    A mandatu za bezzasadne wezwanie to nie?
    Czy to z art. 66 KW jest, czy z czego innego, ktoś pamięta?
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-wykroczen-1
    _2_146.html

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2008-04-02 20:09:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <c...@c...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]

    > wprowadza ją w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi podlega karze
    > ograniczenia wolności, grzywny do 1500 zl albo karze nagany - art 107

    Nie bardzo. Sprawcami byli by ewentualnie policjanci.