  • 11. Data: 2011-04-26 17:46:57
    Temat: Re: Unieruchomienie pojazdu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-26 12:44, Ariusz wrote:
    > Jeżeli jesteś nie przedsiębiorcom to albo jak na początku. Bądź
    > udowodnisz, że bilety wyszły cię drożej niż jazda własnym autem.

    Bzdura. Skasowali mi tył. Odstawiłem do warsztatu, wziąłem autko
    zastepcze warsztatowe. Naskrobałem kilka słów przy zgłaszaniu szkody że
    pracuje poza miastem i mam dwojkę dzieciakow które muszę wozić do
    przedszkola. Nie jest to żadna sciema tylko fakt. PZU (OC sprawcy)
    grzecznie samo oddzwoniło że samochód mi sie należy.

    Toche się jednak cywilizuje w tym kraju.

  • 12. Data: 2011-04-26 18:07:38
    Od: "Bazyl" <b...@p...onet.pl>

    > Bzdura. Skasowali mi tył. Odstawiłem do warsztatu, wziąłem autko zastepcze
    > warsztatowe.

    Wziąłeś zastępczy samochód z warsztatu a z PZU zadzwonili że ci pozwalają?
    Kurna, coraz ciekawiej się w wątku robi - kraj sie zajebiście wręcz
    cywilizuje :-)

    Kon

  • 13. Data: 2011-04-26 18:08:59
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    > Bzdura. Skasowali mi tył. Odstawiłem do warsztatu, wziąłem autko zastepcze
    > warsztatowe.

    Wziąłeś zastępczy samochód z warsztatu a z PZU zadzwonili do ciebie że ci

  • 14. Data: 2011-04-26 19:13:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-26 20:08, Konrad wrote:
    > Wziąłeś zastępczy samochód z warsztatu a z PZU zadzwonili do ciebie że
    > ci pozwalają?
    > Kurna, coraz ciekawiej się w wątku robi - kraj sie zajebiście wręcz
    > cywilizuje :-)

    PZU zadzwoniło i *miedzy* innymi zaznaczyło pozytywne rozpatrzenie
    wniosku o potrzebie posiadania samochodu zastępczego. Więc nie tylko z
    tego powodu dzwonili.

    Inną sprawą jest to że jak się już ucywilizuje to spodziewam się że
    laweta z OC sprawcy taki samochod podstawi mi w miejsce wypadku a moj
    zabierze ... jak w reklamie ...

  • 15. Data: 2011-04-26 20:31:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    >
    > Co jak auto zastępcze nie jest w takim samym standardzie?

    znaczy?

    chciałbyś mercedas klasy S?

    szukaj serwisu który ci takiego da?

  • 16. Data: 2011-04-26 20:33:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ariusz wrote:

    > No tak - ile razy miałeś szkodę?
    > Bo z tego co napisałeś wydaje mi się, że jeszcze nie miałeś
    > przyjemności rozmawiania z ubezpieczycielami.

    kilka razy, zawsze brałem samochód zastepczy, ZERO problemów i głupich
    dyskusji.

  • 17. Data: 2011-04-27 06:14:37
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-26 22:33, Marek Dyjor pisze:

    > kilka razy, zawsze brałem samochód zastepczy, ZERO problemów i głupich
    > dyskusji.

    Ale gdzie brałeś ten samochód? Z wypożyczalni, z warsztatu w którym
    naprawiałeś swój samochód. Bo owszem coraz więcej warsztatów ma
    samochody zastępcze tylko, że za nie nie płacisz bo ci wliczają w
    usługę. Weź sobie ekstra samochód z wypożyczalni jak nie masz DG to
    kiepsko Cię widzę

    Ariusz

  • 18. Data: 2011-04-27 06:16:22
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-26 16:12, Konrad pisze:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem - czyli piszę do PZU "oddajcie mi kase za rozwalony laptop bo
    > ten gość co mi go rozwalił jest u was u bezpieczony" i to załatwia
    > temat? :D
    >
    > Kon

    Prawie - ale mw. jak piszesz.

    Mam wykupione OC rodzinne, jak coś narozrabiają moje dzieci bądź pies to
    poszkodowany pisze pismo do mojego ubezpieczyciela ten weryfikuje, czy
    do szkody doszło i zwraca kasę.

    Ariusz

  • 19. Data: 2011-04-27 06:19:26
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Inną sprawą jest to że jak się już ucywilizuje to spodziewam się że
    > laweta z OC sprawcy taki samochod podstawi mi w miejsce wypadku a moj

    To tylko się cieszyć.
    Moje stłuczki miały miejsce kilka lat temu więc może nie jestem na
    bieżąco. Wiem, że kiedyś były z tym ogromne problemy.

    Ariusz

  • 20. Data: 2011-04-27 10:41:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ariusz wrote:

> [...]
    > samochody zastępcze tylko, że za nie nie płacisz bo ci wliczają w
    > usługę. Weź sobie ekstra samochód z wypożyczalni jak nie masz DG to

    Jeśli naprawiam samochód z czyjegoś OC to nie szukam najtańszego warsztatu
    tylko taki który daje rozsądny samochód na czas naprawy. Nie żyjemy w
    Bangladeszu i takich warsztatów jest dużo, zaczynając od warsztatów u
    dilerów samochodowych.

    Fakt że gdybym sam wynajmował wóz to pewnie było by trzeba sie trochę
    posprzeczać tylko po czorta sobie utrudniać życie?