  • Data: 2009-06-02 20:15:35
    Temat: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-02, Icek wrote:

    > Tak czy siak trudno mi dac wiare, ze kierowca pchal sie na kraweznik i
    > chodnik przed sygnalizacja swietlna (zwyczajowo stoja tam slupy
    > sygnalizatorow) zamiast jechac normalnie czyli swoim pasem ruchu

    Tylko, że twoja wiara lub jej brak nie mają kompletnie żadnego
    znaczenia. Miki zaczął wątek nie po to, żeby ludzie mu uwierzyli (od
    tego ma między innymi świadka zajścia), ale po to, żeby zorientować się
    w swojej sytuacji prawnej i polach manewru. Ewentualne wątpliwości na
    temat samego zajścia będzie rozstrzygać zapewne sąd.

    Jak dla mnie, możesz sobie wierzyć w spisek Iluminatów Cyklistów.