    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Date: Tue, 2 Jun 2009 12:21:26 +0200

    > Bajki opowiadasz nieziemskie. W sumie to mam taką osobistą prośbę - nie
    > udzielaj się proszę w tym wątku, bo nie wnosisz nic konstruktywnego, a

    bajki to Ty sprzedajesz. Najpierw twierdzisz, ze jedziesz mozliwie blisko
    prawej szorujac opona o kraweznik. Kierowca potraca Cie drzwiami kierowcy.

    Moze to angielska fura byla?

    > wręcz przeciwnie nawet. Albo przynajmniej trzymaj się mojej wersji, bo

    Tak jest Prosze Pana. Pana wersja jest jedyna sluszna. Jedyna wlasciwa i
    jedyna prawdziwa.

    Ciekawi mnie co powiesz gdy policjant postapi tak jak ja i zacznie wypytywac
    o szczegoly a pozniej postawi mandat albo wniosek do SG za zajechanie drogi
    i doprowadzenie do kolizji.

    Icek