    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Date: Tue, 2 Jun 2009 12:11:20 +0200

    > moze rower zostal mu miedzy nogami?

    no i rower ma w calosci po dwukrotnym potraceniu przez samochod ????
    Widzialem rozne potracenia i nie widzialem potracenia przez samochod takiego
    zeby nie bylo sladow

    Bo

    > bo patrrzysz stonniczo, nie majac zadnej wiedzy co do warunkow (wymyslasz
    > takie na niekorzyc rowerzysty) i wiedzy na temat roweru tez nie masz, wiec
    > jakby zupelnie niekompetentny jestes w tej kwestii. Tym bardzij dziwi, ze
    > sie odzywasz

    przedstawiam alternatywna historie. Postaw sie po drugiej stronie barykady
    przez chwile

    > pomijajac, ze niezwykle czesto trabia bez powodu (im sie moze wydawac, ze
    > powod jest, lub robia to ot tak) to nie upowaznia ich do niczego, a juz
    > napewno tego co zrobil tamten kierowca

    zazwyczaj tak pisza Ci na ktorych sie trabi a oni biedni nie wiedza czemu.
    Bo jak rowerzysta jedzie przy lewej krawedzi to sie na niego trabi bo jego
    miejsce jest przy prawej

    Icek