    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umyślne potrącenie - co dalej?
    Date: Tue, 2 Jun 2009 11:46:54 +0200

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:57:55 +0200, Icek napisał(a):

    > taka ulica zwyczajowo ma ze 2-3 pasy. Jechales srodkowym czy lewym pasem ?

    bredzisz

    > ale zatrabil bo zajmowales ile pasow ?

    co to ma za znaczenie?

    > ej bez jaj. Wywaliles sie, wstajesz, grzebiesz w kieszeni. Kolo Cie ponownie
    > "potraca" a ty znowu spadasz z roweru. Jakim cudem?

    moze rower zostal mu miedzy nogami?

    > przedstawic wersje w sposob taki aby byla sensowna, logiczna i spojna. Bo
    > przy takiej wersji to mi sie zapala czerwone swiatelko ze cos jest nie tak.

    bo patrrzysz stonniczo, nie majac zadnej wiedzy co do warunkow (wymyslasz
    takie na niekorzyc rowerzysty) i wiedzy na temat roweru tez nie masz, wiec
    jakby zupelnie niekompetentny jestes w tej kwestii. Tym bardzij dziwi, ze
    sie odzywasz

    > Nawet jak kierowca idiota z nadcisnieniem jedzie ulica to nie trabi bez
    > powodu i nie wyprzedza bez powodu.

    o. znowu :)

    pomijajac, ze niezwykle czesto trabia bez powodu (im sie moze wydawac, ze
    powod jest, lub robia to ot tak) to nie upowaznia ich do niczego, a juz
    napewno tego co zrobil tamten kierowca

    --
    marcin