  • 1. Data: 2013-07-24 13:54:15
    Temat: Umowa z pośrednictwem na sprzedaż mieszkania konkretnej osobie
    Od: Waz <w...@o...pl>

    Chciałbym sprzedać mieszkanie, po wystawieniu ogłoszenia odezwały się
    setki biur pośrednictwa, niektóre podobno już mają klienta ale warunek
    to podpisanie umowy.

    Chciałbym podpisać taką umowę na sprzedaż mieszkania konkretnej osobie z
    imienia i nazwiska, tj jak sprzedaż nie dojdzie do skutku to umowa
    pośrednictwa jest nieważna.

    Czy po prostu podpisać umowę otwartą bez wyłączności ?

    Jak radzicie?

    HELP

  • 2. Data: 2013-07-24 14:23:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 lipca 2013 13:54:15 UTC+2 użytkownik Waz napisał:
    > Chciałbym sprzedać mieszkanie, po wystawieniu ogłoszenia odezwały się
    >
    > setki biur pośrednictwa, niektóre podobno już mają klienta ale warunek
    >
    > to podpisanie umowy.
    G...o mają nie klienta. Standardowy tekst. Tak samo było jak autio sprzedawalem-
    komisów dzwonili żeby om przywieżć bo już klienty jest;). Takim tekstem chca Ciebie
    zachęcic do podpisania umowy.
    Gdyby mieli klienta toby z nim podpisali umowe i się u ciebie zjawili. Prowizje by od
    niego skasowali i tyle.
    Wystaw mieszkania w lokalnych bezpłatnych portalach a klient jak będzie
    zainteresowany to ogłoszenie odnajdzie. Biura pośrednictwa w niczym nie zwiększą
    szansy na sprzedaz mieszkania

  • 3. Data: 2013-07-24 16:43:26
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku Waz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Chciałbym sprzedać mieszkanie, po wystawieniu ogłoszenia odezwały się
    > setki biur pośrednictwa, niektóre podobno już mają klienta ale warunek
    > to podpisanie umowy.
    Miałem doświadczenia z pośrednikami jakieś półtora roku temu. Wszystkie
    proponowane mi umowy zakładały skasowanie ode mnie pieniędzy niezależnie od
    tego, czy klienta sam znajdę, czy oni znajdą. Gdy proponowałem opcję taką,
    ze prowizję to ściągają sobie od kupującego, a nie ode mnie, to jakoś im
    ochota przechodziła.
    Ogólnie to poszczuj ich psem. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2013-08-14 01:20:56
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-07-24 13:54, Waz pisze:
    > Chciałbym sprzedać mieszkanie, po wystawieniu ogłoszenia odezwały się
    > setki biur pośrednictwa, niektóre podobno już mają klienta ale warunek
    > to podpisanie umowy.
    > Jak radzicie?
    Wszystkich pośredników, agencje nieruchomości i inne takie dziadostwa
    traktuj jak domokrążców, jehowych i innych telemarketerów, jedynym ich
    celem jest zarobienie na tobie, a dokładnie na twojej sprzedaży
    mieszkania, wg typowych umów z pośrednikami - obojętnie czy oni znajdą
    klienta, czy klient sam ciebie znajdzie, czy ty znajdziesz klienta - im
    prowizja się należy. Pasożyty, parę tysięcy pln chcą zgarnąć za to... że
    nic nie robią poza podpisywaniem umów z takimi jak ty...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173