  • 1. Data: 2013-07-23 22:11:22
    Temat: Policjant przed willą
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Podczas spacerku wieczorem z dziewczyną po Warszawie zauwazyłem 2
    policjantów, potem okazało się, że to policjant i policjantka.
    Gdy wracaliśmy też stali. Przeczytaliśmy tabliczkę, "ambasada Syrii".

    Czy gdyby miało miejsce jakies zdarzenie, rozbój, kradzież, znalezione
    dokumenty itp można podejść do takiego policjanta i zażądać interwencji ?

  • 2. Data: 2013-07-23 23:01:54
    Temat: Re: Policjant przed willą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Jul 2013, Karol Misiukiewicz wrote:

    > Gdy wracaliśmy też stali. Przeczytaliśmy tabliczkę, "ambasada Syrii".
    >
    > Czy gdyby miało miejsce jakies zdarzenie, rozbój, kradzież, znalezione
    > dokumenty itp można podejść do takiego policjanta i zażądać interwencji ?

    Ja w sprawie formalnej.
    "żądanie" jest rzadko karalne.
    Możesz dajmy na to żądać, żebym się wypchał i nie pisał w tym wątku.
    MOŻESZ! I nie ma kary ;)
    Co z tego?
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2013-07-23 23:02:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:37kdlnfgnc0c$.1nh1kde546fjc.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Czy gdyby miało miejsce jakies zdarzenie, rozbój, kradzież, znalezione
    > dokumenty itp można podejść do takiego policjanta i zażądać interwencji ?

    Nie, oni zabijają każdą osobę, która się do nich odezwie,

  • 4. Data: 2013-07-23 23:10:37
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 23:02:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k...@t...pl> napisał w
    > wiadomości news:37kdlnfgnc0c$.1nh1kde546fjc.dlg@40tude.net...

    > Nie, oni zabijają każdą osobę, która się do nich odezwie,

    poczucie humoru RT nie opuszcza

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/slides/bilet_podroznika_
    2.php

  • 5. Data: 2013-07-24 00:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czy gdyby miało miejsce jakies zdarzenie, rozbój, kradzież, znalezione
    > dokumenty itp można podejść do takiego policjanta i zażądać interwencji ?

    A dlaczego miałoby to być zakazane?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 6. Data: 2013-07-26 10:13:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A dlaczego miałoby to być zakazane?

    Autor pyta, czy oni mają obowiązek podjąć taką interwencję.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 7. Data: 2013-07-26 11:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@s...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Autor pyta, czy oni mają obowiązek podjąć taką interwencję.

    Zdroworozsądkowo - jak sami nie będą mogli to przeciez mają łaczność
    radiową i mogą zawołać kogoś innego.

    Wszystko zapewne zależy od przydzielonych zadań oraz aktualnej sytuacji
    przy zgłaszanym zdarzeniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 8. Data: 2013-07-26 20:18:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Autor pyta, czy oni mają obowiązek podjąć tam interwencję.

    Interwencję podejmuje Policja, a nie policjant. Sądzę, że jeśli sytuacja
    będzie wymagała natychmiastowego działania, to CI policjanci ją w dostępnym
    zakresie podejmą. Natomiast w innym wypadku powiadomią odpowiednie służby.
    Ale to nie jest jednostka Policji i nie należy oczekiwać, że będą tam
    przyjmować zawiadomienia o przestępstwie.

  • 9. Data: 2013-07-27 18:10:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jul 2013, Adam Wysocki wrote:

    > Autor pyta, czy oni mają obowiązek podjąć taką interwencję.

    W sprawie formalnej: nie, autor o to nie pyta.
    Autor dostaje odpowiedź na pytanie które zadał, a nie pytanie
    o którym myślał ;>
    Poważniej, tak zadane pytanie "w bieżących sprawach życia
    codziennego" (dajmy na to jakiegoś wezwania do ZUS) może
    być niebezpieczne.
    Dla zadającego oczywiście.

    pzdr, Gotfryd