  • 1. Data: 2006-05-09 23:17:33
    Temat: Umowa z orkiestra - zaliczka
    Od: "E." <j...@p...fm>

    Witam
    Za jakis czas (sierpien) organizuje wesele, na ktorym miala grac orkiestra
    X.

    Styczen :
    Podpisalem z osoba z orkiestry X - umowe o swiadczenie uslug muzycznych na
    tym weselu.
    Wplacilem zaliczke - polowe kwoty na umowie, przy podpisywaniu umowy co
    zostalo odnotowane w tresci umowy.

    Maj : Osoba z orkiestry X dzwoni do mnie ze nie moga grac bo dostali
    kontrakt i w czerwcu leca do USA. Chca zerwac umowe i jakos zalagodzic
    sprawe. Zgadzam sie, zadam oddania zaliczki, po czym umawiamy sie na nast.
    tydzien. Po tyg. osoba z zespolu X stara sie przelozyc, ze wzgledow
    urlopowych i osobistych jeszcze o tydzien- zgadzam sie. Po tym czasie osoba
    z zespolu X telefonicznie komunikuje mi ze "pieniadze dala koledze i
    pieniedzy teraz nie ma, i ze moze bedzie miala na koniec maja".

    Takze jestem w kropce, trace nerwy, boje sie ze strace niemala zaliczke,
    zespol inny na szczescie juz zalatwilem. Jakie mam mozliwosci prawne, gdzie
    sie odwolac ? Zespol nie jest firma, ale jest firmowany przez jednego z
    muzykow tego zespolu imieniem i nazwiskiem - umowa o dzielo. Na co sie
    powolac w przypadku kolejnego przeciagania sprawy, szczegolnie ze zbliza im
    sie wylot do Stanow, i tyle po nich zostanie co nic.

    Pozdr.
    E.

  • 2. Data: 2006-05-10 05:25:51
    Temat: Re: Umowa z orkiestra - zaliczka
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    wezwij osobe , z kotra zawarles umowe o zaplate kwoty .....
    odczekaj odpowiedni czas i wnos pozew do sadu.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-10 06:57:14
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > z zespolu X telefonicznie komunikuje mi ze "pieniadze dala koledze i
    > pieniedzy teraz nie ma, i ze moze bedzie miala na koniec maja".

    Chodz na priv.

    Pozdrawiam,

    Tiger