    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa ustna
    Date: Thu, 29 Jul 2004 11:21:07 +0200

    Kaj pisze:
    [...]

    > Przykro mi, ale nie potrafię zostawić żony z dwójką dzieci i długami.
    > Muszę znaleźć inne rozwiązanie. W piątek idę na spotkanie w komisji
    > ds. rodziny z wezwania w związku z moim alkoholizmem, ciekawe, czy
    > mi w czymś pomogą, czy tylko będa robić ze mnie alkoholika.

    Najpierw sam sobie szczerze odpowiedz czy jestes, czy nie jestes
    alkoholikiem...

    Nie tak od razu...

    Przemysl spokojnie sprawe...

    Czy alkohol byl, czy nie byl przyczyna tych dlugow....
    (nie jesdyna, ale czy wsrod przyczyn byl ?)

    Zadna komisja za Ciebie zyc nie bedzie..

    I wez sie w garsc i zacznij rozwiazywac problemy, a nie szukac
    "kozla ofiarnego" w postaci ludzi, ktrzy rzekomo
    "chca z Ciebie zrobic alkoholika"

    Boguslaw