  • Data: 2004-07-29 20:52:57
    Temat: Re: Umowa ustna
    Od: Kaj<m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wygląda to tak: ja mam wszystkie rachunki na zapłacone opłaty
    (wszystkie robiłem przelewami z konta internetowego) od jakichś 3 lat,
    wszystkie te przelewy sa na kwote wyższą niż kwota moich zarobków,
    dodatkowo moge przedstawić kwoty debetów, które obecnie mam a
    którymi uzupełniałem niedobory w zarobkach, moje wydatki prywatne,
    niestety nie udokumentowane, wynoszą około 20% zarobków i nie
    starczyłyby na czynsz, żona nie ma zadnych dokumentów oprócz
    zapisków w notesie i rachunków za telefon, który jest na nią i
    wydzwania od 100 do 300 zł miesięcznie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info