  • Data: 2005-03-01 12:12:11
    Temat: Re: Umowa o sprowadzenie motocykla z zachodu
    Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co powinienem zawrzec w takiej umowie, aby w przypadku jakiegos szwindlu
    moc
    > skutecznie walczyc w sadzie o kase?
    > Domyslam sie, ze powinienem poprosic o skan dowodu osobistego + ew. jakies
    > prawo jazdy - zeby sie upewnic ze podpisuje umowe z odpowiednia, prawdziwa
    > osoba. Co jeszcze?

    czy ja dobrze rozumiem - chcesz zawrzec taka umowe korespondencyjnie? i
    wplacic cala kase?

    koles, czy ty nie widzisz, ze naprawde prosisz sie o klopoty - przeciez to z
    daleka pachnie oszustwem

    jedno to jak podpisac umowe, a drugie jak ja ewentualnie wyegzekwowac (tym
    bardziej jesli okaze sie, ze podpisales z czlowiekiem widmo)