  • Data: 2005-03-01 23:37:41
    Temat: Re: Umowa o sprowadzenie motocykla z zachodu
    Od: "gostek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, juz postanowilem, ze umowe jednak podpisze bezposrednio z nim,
    > face-to-face, bo to faktycznie by bylo przegiecie...
    > Pytanie, czy da sie napisac taka umowe, ze w sadzie w razie czego mialbym
    > duze szanse...

    Poszukaj umow kupna sprzedazy samochodu i skopiuj wiekszosc. Pamietaj o
    terminach dostawy (w koncu nie chcesz czekac cale lata), wreszcie moze jakas
    gwarancja by sie przydala (chocby na sprawdzenie co i jak).

    Przy podpisywaniu spisz dane z dowodu, lacznie z seria dowodu i peselem i
    porownaj czy gosciu na zdjeciu przypomina twojego rozmowce. Zadbaj o
    czytelny podpis (imie i nazwisko, a nie parafka).

    Jesli chcesz znac moje zdanie, ja bym sie jednak w to nie pakowal - wiele
    dobrych umow nie zabezpieczylo ich podpisujacych przed klopotami, bo dzis
    ciezko cokolwiek wyegzekwowac w naszym kraju. Jesli juz musisz w to wejsc,
    zaproponuj gora 10% zaliczki, a reszte przy odbiorze. Jesli nie, dalbym
    sobie spokoj.