  • Data: 2008-02-26 19:32:20
    Temat: Re: Umowa o pracę - była czy nie? Konsekwencje?
    Od: "Anna S." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak są też inne rozwiązania: możesz uznać, że umowę zawarłeś tylko
    > na kilka dni, które już minęły. Możesz też powiedzieć, że przestałeś
    > przychodzić, ponieważ pracodawca dopuścił się rażącego naruszenia swoich
    > obowiązków (brak umowy). Rozwiązań jest wiele, a na początku polecam
    > rozmowę z osobą decyzyjną w ZOZie. Pamiętaj, że na złożenie wniosku o
    > sprostowanie świadectwa pracy masz 7 dni.

    Ja jeszcze dodam, ze sama nie zostawilabym tej sytuacji "samej sobie". Co
    prawda do swiadectwa pracy z "dyscyplinarka" mozesz sie nie przyznawac i
    traktowac, jakby go nie bylo, to jednak otwiera to droge ZOZ-owi do
    dochodzenia odszkodowania od Ciebie, jesli poniosl jakies straty w zwiazku z
    ta sytuacja. Poniewaz brak reakcji na to swiadectwo, ktore otrzymales bedzie
    byc moze potraktowane jako przyznanie, ze jednak ta prace podjales i ta
    umowe - mimo, ze nie podpisales - to jednak zawarles. A to, jak napisalam
    wyzej, otwiera droge ZOZowi do odszkodowania.