  • 1. Data: 2005-06-28 12:19:43
    Temat: Umowa o pośrednictwo handlowe
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    Czy moglibyście mi pomóc znaleźć wzór albo jakąś przykładową umowę o
    pośrednictwo handlowe. Mam klienta na pewien towar i namiary na producenta i
    chciałbym z tym drugim podpisać taką umowę, że jeśli skieruję do niego
    swojego klienta i się dogadają (w tym już nie będę uczestniczył), to mnie
    wynagrodzi prowizją.
    Pomóżcie.

  • 2. Data: 2005-07-10 10:25:31
    Temat: Re: Umowa o pośrednictwo handlowe
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kaniak" napisał w wiadomości:
> [...]
    > niego
    > swojego klienta i się dogadają (w tym już nie będę uczestniczył), to

    Zobacz na Umowe Agencyjną. Kodeks Cywilny art. 758 i następne.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-