  • 1. Data: 2005-06-28 11:47:23
    Temat: [LUB] Gdzie darmowe porady prawnicze
    Od: "Mirek K." <s...@o...pl>

    Witam

    3 lata temu prowadzilem sklep komputerowy i teraz mialem sprawe jako
    oskarzony ze niby wydalem gotowke zamiast towaru klientowi, ktory de fakto w
    ogole nie splacal kredytu.pewnie sprzedal i pozniej na policji skladal
    zeznania najpierw ze odebral towar pozniej ze wzial kase. Na rozprawach
    wszelkie dokumenty swiadczyly na moja korzysc umowy etc. Ale wyrok mnie
    zaskoczyl zupelnie dostalem wyrok 1 rok w zawiasach i 3 tys kary. Zdzwilem
    sie zupelnie. teraz nie mam juz tego sklepu. Dziwne ze z braku dowodow
    dostalem taki wyrok pomimo ze klient podpisywal umowe, protokol odbioru
    sprzetu ale widocznie w naszych sadach mozna podwazyc kazda umowe pisemna.
    Juz pomijam fakt ze bank nic nie zrobil aby odyskac kase. Takze dostalem
    uzasadnienie wyroku gdzie sa bledy metoryczne w tej sprawie.Wiem ze mam malo
    czasu i dlatego poszukuje jakiegos prawinika ktory udziela za free lub za
    drobna oplata porad i pomoze mi napisac wniosek o apelacje.Jestem zupelnie
    zielony w prawie choc troche juz zaczalem pytac pana google. W tej chwili
    jestem na bezrobociu takie czasy :( i dlatego pytam o taniego prawnika coby
    mi wytlumaczyl i poradzil co i jak . Jestem z Lublina. Aha uzasadnienie
    otrzymalem 23 czerwca ale dopiero teraz ja otrzymalem od rodzicow.Wiem ze
    chyba jest 14 dni na wniesienie apelacji ale nie wiem o co tu chodzi.

    Pozdrawiam
    Mirek