  • Data: 2005-09-05 21:33:54
    Temat: Re: Umowa o najem
    Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:dficml$pef$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Kiedyś gdzieś znalazłam i zachowałam sobie "bo może się przydać":-))
    >
    > To musi znaleźć się w umowie
    > określ cel i czas obowiązywania umowy, np. wynajęcie lokalu na cele
    > mieszkalne na okres 3 lat
    >
    > wpisz dane najemcy i właściciela mieszkania łącznie z numerami dowodów
    > osobistych
    >
    > wpisz adres mieszkania i opisz je
    >
    > określ wysokość, tryb i termin regulowania należności
    >
    > opisz media zainstalowane w mieszkaniu (telefon, telewizja satelitarna) i
    > ustal kto, ile i jak za nie będzie płacił

> [...]

    Oooo w całym poście mnóstwo przydatnych informacji ale ja zapomniałam
    dopisac że mam domek jednorodzinny i po prostu wynajmuję kilka pomieszczeń z
    osobnym wejściem łazienką kuchnią itp.
    Więc może to zmieniać kilka punktów umowy.
    A co do okresu ważności umowy to słyszałam że jak sie umowę na czas
    nieokreślony podpisuje to są większe problemy z wymeldowaniem takiej osoby.
    Czy taka jest prawda ?? Jak rozwiązać problem okresu wazności takowej umowy
    ??