  • Data: 2003-01-26 22:55:49
    Temat: Re: Umowa o dzieło- zleceniodawca osoba fizyczna
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A przepraszam,chyba nie wyczailem ironii w twoim poscie :)

    Jaka tam ironia, po prostu stwierdziłem, co moim zdaniem wynika wprost z
    ustawy "prawo działalności gospodarczej". Działalność sprzątaczki pasuje do
    definicji działalności gospodarczej w rzeczonej ustawie.

    Wspomniany przez Ciebie Art. 7 brzmi następująco: "Przedsiębiorca może podjąć
    działalność gospodarczą po uzyskaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców. Zasady
    wpisu do rejestru przedsiębiorców określają przepisy odrębnej ustawy."

    Nie bardzo rozumiem, jak z tego wynika, że sprzątaczka nie musi rejestrować
    działalności. Może chodziło Ci o inny artykuł?

    Pozdrawiam,

    Tomasz Szynalski