    From: Olgierd <n...@n...problem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło z przeniesieniem praw autorskich
    Date: Thu, 2 Apr 2009 06:58:04 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 06:22:51 -0700, Szatchu napisał(a):

    > 'Zamawiający zachowuje wszystkie prawa wynikające z ustawy o prawie
    > autorskim oraz prawach pokrewnych.'
    >
    > Czy ten punkt jednoznacznie okresla, ze prawa autorskie zostaly
    > przeniesione?

    Jeśli zamawiający to pracodawca, to nic nie zostało przeniesione --
    zachowuje prawo do tego, co mu wcześniej służyło.
    Ja bym to rozumiał jako zdanie, że nawet jeśli zamawiający coś Tobie
    powierzy, to nie oznacza to przeniesienia praw do tego utworu na Ciebie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl