    From: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - kruczki
    Date: Tue, 6 Apr 2004 12:41:59 +0200

    Użytkownik "Tomasz Skorża" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2d08.000004b8.40726a42@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie o możliwe kruczki w umowie o dzieło? Ewentualnie jakiś link
    moze??
    > Poszukałem w sieci, ale jest generalnie o umowie, co i jak, ale nie
    znalazłem
    > nigdzie na co zwrócić szczególną uwagę ... Gdzie pracodawcy lubią zaszyc
    mało
    > przyjemne rzeczy?

    Pracodawcy? Mozna zawierac (dodatkowo) umowe o dzielo z pracodawca, ale
    jest szereg obostrzen.
    Aby odpowiedziec na pytanie, trzeba by zrobic wyklad o umowach w ogole, a o
    dzielo w szczegolnosci.
    Napisze tylko, ze umowa o dzielo jest umowa rezultatu - jesli zamawiajacemu
    rezultat nie odpowiada, moze odstapic od umowy, zadac zwrotu kasy a nawet
    odszkodowania.
    Poslugujac sie Twoja terminologia - ta umowa cala jest "kruczkiem"

    --
    pozdrawiam:-) Marek