    From: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa najmu lokalu
    Date: Thu, 8 Mar 2012 12:42:56 +0000 (UTC)

    > Czy właściciel może mnie obciążyć za następne miesiące

    Tak, moim zdaniem do końca miesiąca kwietnia (jeśli płaciłeś miesięczny
    czynsz najmu).

    > za niemożliwość korzystania z tego lokalu do czasu ukończenia remontu.

    Tu pewnie powstałby jakiś spór, np. jaka jest uzasadniona długość czasu
    trwania doprowadzenia lokalu do stanu niepogorszonego ponad normalne zużycie,
    jak również co do uzasadnionych kosztów takiego doprowadzenia.
    Jak polecą kosztorysem wg KNR (a taki kosztorys wg KNR przed sądem i przede
    wszystkim przed biegłym da się obronić), to już odkładaj pieniążki ;-)