    From: Jarosz<j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa na wyłączność z ag. nieruchomości
    Date: Wed, 24 May 2006 18:06:34 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Witam
    >
    > Mam pytanie.
    >
    > Mam z ag. nieruchomości umowe na wyłączność, niestety ale pół roku mineło a
    > oni ani razu nawet się nie odezwali czy to z jakąś propozycja, ofertą,
    > zmianą nic dopiero jak ich zacząłem naciskać, to mówią że coś robią ale co
    > to tylko oni wiedzą bo mi nic nie są w stanie powiedzieć.
    >
    > Umowe podpisałem za ich namową na rok licząc że to na nich spadnie ten
    > problem z szukaniem chętnego a nie na mnie:(.
    >
    > I tak się teraz zastanawiam bo w umowie nie ma zakresu co oni maja zrobić
> [...]
    Każdą umowę mozna wypowiedzieć kodeksowo, a przy terminowej jesli nie zostały w
    niej zawarte warunki wypowiedzenia mozna ją rozwiazać za porozumieniem stron, z
    konkretną datą bez zachowania okresu wypowiedzenia, skoro go nie ma
    zastrzeżonego. Pogadaj z nimi lub/i napisz pismo z wnioskiem o rozwiązanie
    waszej umowy za porozumieniem stron bo: ..." to i tamto". Masz do tego prawo. Po
    prostu rezygnujesz z ich usług. Jeśli przekazali adres nieruchomości do
    publicznej wiadomości lub jakiemuś klientowi to pewnie mają na to dowód i pewnie
    będą chcieli zabezpieczyć swoje prawa na wypadek gdyby ktoś w wyniku takiego
    ujawnienia danych nieruchomości trafił do Ciebie i kupił, a jak nie to
    rozwiązujesz umowę i juz. A jesli uważasz, ze umowa nierówno traktuje strony to
    zgłoś to do UOKiK.

    -> http://usenet.pomocprawna.info