  • Data: 2005-11-12 10:11:14
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: Xorock <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wirtualna wrote:

    > Jeśli w umowie był zapis co do zmiany ceny w związu ze zmianą stawki VAT, to
    > na zmianę wysokości opłaty klient wyraża zgodę w chwili zawierania umowy.

    Zapisu takiego nie było. Za to rozmawiałem kiedyś z jednym z pracowników
    BOKu i powiedział mi wprost że pomylili się przy tworzeniu umowy i w
    następnej promocji wszystkie wcześniejsze błędy poprawili. Ale ja za ich
    błędy nie mam zamiaru ponosić odpowiedzialności.

    --
    Pozdrawiam, Robert. |
    http://hostcity.biz - tani hosting pgsql,mysql,php |