  • Data: 2005-11-15 10:42:46
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będziesz miał problemy z wykazaniem wymagalności takiej płatności.

    Usiłujesz na siłę znaleźć dziurę w całym. W umowie jest zapisane, że
    płatność abonamentu jest do 8 dnia danego miesiąca i wnoszona jest na
    podstawie druków wpłat dostarczonych klientowi. A nie na podstawie faktury.
    Zresztą nawet jak wysyłałem kiedyś faktury to też jak ktoś był upierdliwy to
    twierdzić mógł, że nie doszła (list zwykły).