eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na internet+tv - problem › Re: Umowa na internet+tv - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!fu-berlin.de!newsfeed01.chello.at!ne
    wsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <dl28uq$frj$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    Subject: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Date: Fri, 11 Nov 2005 16:53:27 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <1b419$4374be77$3eb34ca4$13386@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 25
    NNTP-Posting-Host: 62.179.76.164 (62.179.76.164)
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Nov 2005 16:53:27 +0100
    X-Trace: 1b4194374be779b16e90113386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:341855
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie otrzymałem informacji o zmianach w cenniku lub
    >> regulaminie. Gdybym nie zgdził się płacić dodatkowych 22% a tym samym
    >> rozwiązać umowę musiałbym zapłacić ponad 200zł realizując różnicę między
    >> ceną promocyjną a normalną (podpisując umowę zgadzam się na taką opłatę w
    >> przypadku wcześniejszego zerwania umowy).
    >
    > Niestety tu mają rację.

    Z jednym zastrzezeniem. Jezeli w trakcie trwania promocji, przy umowie, w
    ktorej klient ma gwarantowana cene na caly rok - operator zwiekszy cene bez
    powiadomienia (klienta nie musi obchodzic dlaczego tak operator robi), to
    klient moze potraktowac to, jak jednostronne zerwanie umowy ze skutkiem
    natychmiastowym. Jezeli nawet powiadomi klienta z miesiecznym wyprzedzeniem,
    to klient moze po prostu nie zgodzic sie na nowe warunki i nie ponosi
    zadnych kosztow rozwiazania umowy. Wyjatkiem jest na przyklad sytuacja, gdy
    te zmiany cen sa zawarte w umowie promocyjnej, np. tak jak to jest w
    UPC-Chello: 2 miesiace po 4 zlote, a potem 10 miesiecy po 144 zlote. Jezeli
    jednak jest to jednostronna zmiana wysokosci oplat przez operatora - klient
    ma prawo wypowiedziec umowe.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1