    Date: Fri, 01 Oct 2010 11:45:33 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa lojalki

    W dniu 01-10-2010 11:13, Krzysztof pisze:
    > "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz jakieś wątpliwości?

    A można ją zerwać bez powiadamiania o tym drugiej strony?
    Mam umowę, oni nie płacą więc mam ją w... głębokim poważaniu i
    zatrudniam się u konkurencji bo uważam, że umowa "się zerwała".

    Hmm.. nie wiem jak prawo, ale zdrowy rozsądek nakazywałby przynajmniej
    poinformować drugą stronę, że uważa się umowę za zerwaną.
    Dla formalności wykazać minimum dobrej woli a nie ustawiać się w pozycji
    czyhającego na czyjeś potknięcie, żeby mieć pretekst to zerwania umowy.
    W razie czego przed sądem lepiej to wygląda.

    ps. tak, sędzia powinien być obiektywny i nie kierować się emocjami, ale
    teoria sobie a chemia ludzkiego mózgu sobie

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813