  • Data: 2007-11-29 14:07:51
    Temat: Re: Umowa ?? a może nie ??
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał wrote:
    [...]
    > Oczywiście jest to pewne rozwiązanie tylko wyobraź sobie że wystawili mi
    > fakturę ProForma na kwote 980netto a do tej pory płaciłem 480pln netto

    Hmm, to tutaj być może da się przyczepić co do legalności. Wszystko zależy
    w jaki sposób ta podwyżka została wprowadzona. IMHO do tego musiałbyś
    prześledzić co było w regulaminie w momencie w którym go akceptowałeś i w
    jaki sposób w regulaminie jest uregulowane wprowadzanie "nowych wersji"
    regulaminu.

    p. m.