  • Data: 2012-01-20 23:01:27
    Temat: Re: Umorzona sprawa - co dalej?
    Od: PMG <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi się nasuwa kilka pytań, a pierwsze jest takie: jaki czyn karalny
    > Wam zarzucono?
    > Przecież bezumowność "sama w sobie" jeszcze karalna nie jest, musi
    > istnieć zakaz który przekroczyliście.

    Życie lubi zaskakiwać. Zarzut dotyczył Art 28 ust 4 Ustawy o zbiorowym
    zaopatrzeniu w wodę.

    Art 6 ust 1 wymaga formy pisemnej umowy.

    > IMVHO Michał Jankowski wrzucił najlepszą propozycję, przy czym
    > jakby Ci się chciało, to wcale nie musisz ich "uświadamiać"
    > ustawą, lecz odesłać im *żądanie* podpisania umowy.
    > Niech oni odmówią :P, na piśmie.

    Wczoraj poszedłem do mpwik i są "uświadomieni". O ile przez telefon i
    osobiście panie z bok-u są ok i wszystko rozumieją to wszystko zwalają
    na "dział prawny". Nie ma co przytaczać rozmowy bo patrząc z dystansu
    można się uśmiać. Napisałem po prostu, żeby zawarli ze mną umowę na czas
    określony jako zarządcą na podstawie mojego/żony oświadczenia albo niech
    się gonią i wycofają wniosek o zawarcie umowy i zapomną o mnie. Bo
    faktury jakimś cudem wystawiają na mnie. Ciekawe dlaczego? Odpowiedź
    pani z bok-u: bo złożyłem wniosek o zawarcie umowy.

    Straciłem dzień, a mogłem po chrześcijańsku powiększać PKB :-/