  • 11. Data: 2006-12-23 07:13:24
    Temat: Re: Umorzenie dochodzenia
    Od: "sternik2" <s...@o...pl>

    witaj

    piszesz zażalenie na
    postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia
    i idzie do innej prokuratury
    i tam jeszcze raz od nowa, mozesz postraszyc tez ze do gaazety pojdziesz

  • 12. Data: 2006-12-23 09:50:13
    Od: " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl>

    > piszesz zażalenie na
    > postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia

    Nie ma takiego postanowienia.

  • 13. Data: 2006-12-23 10:03:22
    Od: " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl>

    > Tu już musiał byś rozwinąć

    A jesteś prokuratorem? ;-)

    Co radzisz?
    Pisać zażalenie do okręgowego?
    (musiałbym zakwestionować fakt nie uznania mnie za pokrzywdzonego - chyba nie
    da się tu nic więcej napisać, bo przecież nie znam powodu umorzenia i nie mam
    prawa wglądu do akt)

  • 14. Data: 2006-12-23 10:08:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jesteś prokuratorem? ;-)
    > Co radzisz?

    Skoro nie napisałeś, o co Chodzi dokładnie, to nic nie poradzę.

> [...]
    > da się tu nic więcej napisać, bo przecież nie znam powodu umorzenia i nie mam

    A możesz napisać, jakiego rodzaju był to dokument? Trudno konstruktywnie
    polemizować z prokuraturę, nie posiadając podstawowych informacji w sprawie.

  • 15. Data: 2006-12-23 10:23:06
    Od: " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl>

    > A możesz napisać, jakiego rodzaju był to dokument?

    Dokument ten (zawiadomienie) miał w postępowaniu sądowoadministracyjnym
    dowieść, ze organ dopełnił wobec mnie czynności, której nie dopełnił. Pod
    względem formalnym jest całkowicie poprawny (pieczątka, data, podpis), jednak
    został sporządzny dużo później, niż wskazywałaby na to umieszczona na nim
    data (co ma pewne odzwierciedlenie w treści innych dokumentów).
    Coś jeszcze? Podać sygnaturę? ;-)

    > Trudno konstruktywnie polemizować z prokuraturę
    > nie posiadając podstawowych informacji w sprawie.

    Stąd moje pytanie. :-)

  • 16. Data: 2006-12-23 10:36:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > został sporządzny dużo później, niż wskazywałaby na to umieszczona na nim
    > data (co ma pewne odzwierciedlenie w treści innych dokumentów).

    Czyli mam rozumieć, że po prostu jest jakieś tam pismo z datą załóżmy grudniową
    wpisaną jako data sporządzenia, które Ty dostałeś w styczniu?

  • 17. Data: 2006-12-23 15:01:21
    Od: " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl>

    > Czyli mam rozumieć, że po prostu jest jakieś tam pismo
    > z datą załóżmy grudniową wpisaną jako data sporządzenia,
    > które Ty dostałeś w styczniu?

    Oj, nie ironizuj.

    Nie dostałem żadnego pisma, ani "w grudniu", ani "w styczniu", a organ
    prowadził sprawę tak, jakbym tego pisma nie dostał.
    Tyle, że prowadził ją źle i trafiła do sądu.
    Wtedy nagle okazało się, że wszystko jest gites, bo odpowiednie zawiadomienie
    oczywiście zostało do mnie "w grudniu" skierowane, a nawet cudownie odnalazła
    się jego kopia (dowód doręczenia nietety organowi "zaginął"). Sprawa była tak
    zwalona, że sąd nawet nie dotarł do tego miejsca, kiedy stwierdzał nieważność
    decyzji.
    Organ (jednoosobowy) zachował się wyjątkowo kretyńsko (brak dowodu doręczenia
    i tak "kładł" całą sprawę), ale Art. 270 nie przewiduje głupoty jako
    usprawiedliwienia. Poza tym organ nadal traktuje ten dokument tak, jakby
    faktycznie został wydany zgodnie z prawem, więc chiałbym go
    zawczasu "uwalić", żeby oszczędzić sobie dalszego bicia piany przed sądami
    administracyjnymi.

    Teraz jasne? To co Pan Mecenas radzi? ;-)
    Zażalenie?

  • 18. Data: 2006-12-23 17:33:04
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    W wypadki §1 status pokrzywdzonego ma każda osoba,
    > której podpis podrobiono.

    Najczesciej podrabia sie podpisy roznych osob urzedowych na dokumentach
    urzedowych - wtedy taki urzednik nie jest pokrzywdzonym, sporne nawet jet to
    czy organ, ktory wydal taki dokument jest pokrzywdzony.

    Cezar

  • 19. Data: 2006-12-23 18:42:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Marcin K" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    No to jaki dokument Twoim zdaniem został sfałszowany, bo nie mogę tego pojąć? To
    pismo z datą wsteczna może i gdzieś tam istniało, tylko nie zostało nigdy
    wysłane. Jak zamierzasz dowieść, ze go faktycznie nie było?

  • 20. Data: 2006-12-23 18:43:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Najczesciej podrabia sie podpisy roznych osob urzedowych na dokumentach
    > urzedowych - wtedy taki urzednik nie jest pokrzywdzonym, sporne nawet jet to
    > czy organ, ktory wydal taki dokument jest pokrzywdzony.

    Bo ja wiem, czy najdzęściej? Z mojego doświadczenia wynika, że najczęściej, to
    się podrabia albo podpisy na fakturach by sobie uprościć życie albo podpisy na
    zaświadczeniach o zatrudnieniu, by uzyskać kredyt.