  • 1. Data: 2006-12-21 08:58:30
    Temat: Sprawa o pomówienie - Kancelaria
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Polećcie mi proszę jakąś stołeczną kancelarię, która poprowadzi sprawę o pomówienie z
    art. 212 KK, z oskarżenia
    prywatnego.
    Na jakie koszty zastępstwa procesowego należy się przygotować?
    Wpis sądowy to obecnie zdaje się 600 zł po podwyżce...
    JaC

    It has removed 2838 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-12-21 09:09:27
    Temat: Re: Sprawa o pomówienie - Kancelaria
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Polećcie mi proszę jakąś stołeczną kancelarię, która poprowadzi sprawę o
    > pomówienie z art. 212 KK, z oskarżenia
    > prywatnego.

    Zastanów się czy warto - sądy bardzo nie lubią "prywatek", z miejsca je
    umarzają, a jeśli już dojdzie do rozpoznania, to często kończy się na
    oskarżeniu wzajemnym i wtedy od razu trzeba się bronić. Oczywiście to
    wszystko generuje dodatkowe koszty, a szanse na skazanie są niewielkie.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 3. Data: 2006-12-22 11:44:08
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Sprawa jest dość oczywista, ponieważ:
    Pozwany publicznie za pomocą środka masowego przekazu obrzuca przyszłego powoda
    słowami uznanymi powszechnie za
    obraźliwe;
    Pozwany wysuwa pretensje do roszczenia finansowego, które jest nieprawdziwe
    (dokumenty, świadkowie).
    Polecicie jakąś stołeczną kancelarię, która skóry nie zedrze (bo jednak powód musi
    najpierw te kwotę wyłożyć, zanim sąd
    obciąży nią pozwanego), a jest solidna ?
    Na czym miałoby polegać oskarżenie wzajemne, skoro przyszły powód w niczym nie
    uchybił pozwanemu ?
    Jesli szukać samemu, to wśród radców, czy adwokatów?
    JaC

> [...]
    > Oczywiście to wszystko generuje dodatkowe koszty, a szanse na skazanie są

    It has removed 2842 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!